Jag är med och tävlar hos www.linnolsson.se

Då var det tävling hos www.linnolsson.se om ett grymt eget designat iPhoneskal från caseapp.se som inte skulle vara helt fel att vinna.. Ända nackdelen är väll att jag inte är den ända som är intresserad av att vinna detta? ;)
- Det jag ska göra är iallafall att förklara varför jag läser www.linnolsson.se men det ska jag göra kortfattat men i detalj för Linn, den grymma tjejen bakom bloggen, är en tjej som hela tiden har projekt igång och hon lägger ner väldigt mycket tid på bloggen för att vi ska få många grymma inlägg och + det så tränar hon sin fina prick Chagall så jag tror faktiskt inte att hon har tid egentligen att läsa flera mil långa inlägg om detta men ändå gör hon det.. För oss!
- Hennes blogg är snygg och stilren och varje ord som skrivs där är genomtänkt, bilderna är läckra och allt detta ihop blir till ögongodis för oss läsare! Hennes deep shit inlägg inspirerar samtidigt som dom ger en gåshud.. Allt detta tillsammans är som en blandning mellan sött och salt, därför kan det svida i ögonen på andra men jag tycker helt klart att du också ska läsa den här grymma bloggen för att få ta del av allt det här på samma sätt som mig! // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0