Jägersro!!

Hej !! Idag har jag klippt och slungat håret det ska ju bli helt blont sen men vi börjar med lite slingor , jag blev jätte nöjd med det iallafall:) Och ja jag har varit ute i stallet fixa lite och packa till danielle imorgon dra vi ju till Jägersro för att tävla mini Åbergs !! :D Jag ska upp vid 3 i natt och fodra och Packa in i bilen när dom vi ska åka med kommer sen ska vi försöka att åka kl 4 hemifrån … Jag är taggad iallafall ! :) Men nu ska jag packa till mig tills imorgon och sen lite till USA också :) (imorgon så kommer jag inte kunna blogga på vägen dit så jag bloggar antingen på morgonen eller på kvällen då jag har internet :) hejdå eller nu hur jag ska säga ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0