Marknad - karuseller

Tja bloggen ! Såg att Moa hade skrivit lite. Men det där på slutet stämmer inte alls det är väl ändå jag som är bättre än henne? Ja!! Nej men båda är ju lika grymma för vi är ju kusiner hallå!! Haha:) Men till saken nu ska jag gå ut och fixa stallet sen köra danielle sen så ska jag på marknad och åka karuseller med min kompis(Sofia). Sen ska jag väl snacka lite skit med kompisar och gosa lite med danielle. Jag ska nog börja packa lite till Åbergs och sen lite till USA :) Så min dag är fullbokad haha:) men ska dra ut till stallet nu hej rå!!:)<3/// Natalie - hon som är den grymmaste ;)( bjuder på en bild från förra året då Kevin min bror vann med mitt russ lexius )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0