Välkomna!

Hej och välkomna till min och min kusins blogg!
Vi kommer nu blogga lite om våra hästar , vad vi gör om dagarna och massor av mer. 
 
Jag kan då presentera oss lite grann då :)
 Jag heter Natalie Oscarsson och är 12 år. Jag har 2 hästar som heter Danielle och Lexius och sen 1 hund som heter Qompis eller i våran familj har vi 4 hundar jag har då 1 som jag äger och tar hand om. :) Jag bor i svergie och lite i USA då.
 
Kan presentera lite om Moa också :)
 
Hon heter då Moa Thörngren och är 15 år och har 2 hästar som heter Rovalds Zurfa och Ullis Å sen har hon också 2 hundar som heter Golly och Druvan :) 
 
Vi 2 är då kusiner och vill starta en blogg tillsammans igen :) 
 
                                                                      Hälsningar Moa och Natalie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0