Kväll och grejer

Känns som att motivationen för bloggen har varit såhär stor: ---------------------------- av såhär: ------- idag!
Så får passa på att köra på under tiden den håller i sig.
 
Idag har jag käkat chips, käkat godis, kollat på TV, snytit mig, käkat lunch, käkat middag, suttit vid datan,snytit mig igen, legat i soffan, inte pluggat. Döm mig inte, jag är sjuk ;) 
 
Mår fortfarande inte jättebra men colan dämpar mitt sockersug iallafall, alltid något!
Imorgon ska jag ut och köra Ullis, sessan måste få ut och glänsa lite men annars är planerna oklara. Fortsätter motivationen som idag lär ni veta vart jag är, vad jag gör och vilka jag är med.. Där spårade det lite.
 
Juste kollar balklänningar, bal i vår ju ;) så vet ni någon hemsida med fina klänningar, kommentera! Har kollat klänningar heeela dagen och skulle påskharen komma med någon fin om sådär 1 månad och 1 dygn skulle jag inte klaga, så de så! :) 
 
Kollar även gymnasium lite, fast inte så mycket. Inte alls när jag tänker efter. Blir lite stressad av det. Behöver inspo så kommentera lite vad ni ska gå så att man kan få lite hjälp på traven.
 
Men vi hörs imorgon, puss Moa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0