Onsdag

Hej!

Glömde bort er lite igår hade fullt upp. Som ni vet så gick ullis som en klocka i måndags och hon ska starta snart så det blir skoj! Har fortfarande inte fått svar på provet men hoppas verkligen att jag klarar det!

Idag har jag varit i skolan hela dagen, 2 lektioner biologi, 1 lektion med kemi, matte och historia och i biologin hade jag ett SVÅRT prov också. Jag överlevde dagen iaf även om jag kanske inte kan skryta om att jag var star på provet :/

Nu är jag iaf på väg in till valla för läkarundersökning så vi får höras! Puss Moa!

Btw så snöar det i Vallentuna, det är kallt och det suger!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud vad söt du är! :D

2012-12-21 @ 21:55:31
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0