Orka....

Sorry om jag inte har bloggat men varken jag eller Moa har tänkt på det och vi har inte orkat och inte hunnit... Men ja nu får ni ett inlägg i allafall!

Den 20 okt så tävlade jag med mina hästar det var sista starten för i år och jag kom 2:a med danielle och 4:a med lexius båda var jätte duktiga!! (Kanske har sagt det men whatever nu får ni läsa det igen isåfall :-P )

Idag/nyss typ så skulle vi flytta några hästar till en annan hage och då så ville inte fölen hänga med in i hagen och det blev typ kaos för då så sprang dom två hästarna som redan var i den hagen förut sprang ut och det blev as konstigt men till slut fick vi in alla hästar till rätta och så allt löste sig ! ;-) (y)

Det här höstlovet har gått as snabbt!! I måndags chilla jag bara tisdags åkte jg på kryssning med några i min släkt och sen var jag och Moa uppe till typ 3 sen onsdags kom jag hem och chilla torsdags shoppa jag kläder tills på fredagen sen i fredags var jag på hockey sen fixa jag mig sen gick jag på en fest kom hem typ 2 snacka med pappa till typ 3 somna vid 4 :-P lördags var jag på trav och sen på kvällen kom två st kompisar och så var vi vana till 4 imorse och sen idag har jag och mina kompisar typ bara chillat eller vi vakna typ 11 gick och åt frukost vid typ 2... Hehe :-P

Skola imorgon....:-/. /// natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0