Lördag

Hej alla!

Idag är det lördag och jag har inte tävlar Douglas för han är struken pågrund av feber, tråkigt men hoppas han blir frisk! Istället tog jag en mysig skrittur på ullis efter körningen igår. Red barbacka och min lilla prinsessa var väldigt, väldigt het! Älskar den hästen så mycket <3 Annars idag har jag bara varit hos morfar och mormor och inte gjort ett jävla skit, är sliten som få!

Igår var jag med Ida och Dani, det var mysigt men orkar inte skriva så mycket om det för bloggar på mobilen.

Ikväll sover familjen hos mormor och morfar och imorgon drar jag, mamma och morfar till Kalmar 5 på morgonen. Ska bli så kul att rida Lolita, hon är bäst <3

Men vi hörs, puss Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0