Pluggar

Var ett tag sen man hörde av mig och sen sist har jag shoppat, fönstershoppat på Victoria´s Secret på internet, vart i stallet, kört Xylene på licensen, varit i skolan, haft mina gudföräldrar och Leo hemma, vart i skolan lite till, pluggat och sen har jag nog sovit resterande tid.
 
Fyfan har geografiprov imorgon, musikinlämning på torsdag, caseinlämning och engelskainlämning på fredag och nästa vecka har jag både spanska- och matteprov, redovisning i engelska och vårt grupparbete ska vara klart.. Skjut mig någon, snälla? 
 
Min mamma var go och tog Ullis idag så sen jag kom hem klockan 3 har jag pluggat och ätit middag och ska plugga nu ända tills jag går och lägger mig.. Spännande! 
 
Inte för att jag tror att så många bryr sig men det jag har shoppat sen sist är en knallrosa sport BH, ett par rosa jeans och en halsduk och sen kom mina älskade guldföräldrar hem från New York och då hade dom med sig en Victoria´s Secret tröja, 3 Victoria´s Secret läppglans, 5 Victoria´s Secret trosor, 1 Justin Bieber skal och ett 1D skal.
 
Om 10 dagar drar Cornelia till New York och har sagt att jag vill ha en Victoria´s Secret tröja därifrån dom så ja.. Victoria´s Secret rånar mig mer eller mindre..
 
Hur många gånger har jag skrivit Victoria´s Secret i det här inlägget nu? Men den affären beskriver mig bäst, love pink! Fast ni visste nog troligtvis redan det när ni ser både headern och namnet. 
 
Förresten så ska jag även rida lopp i helgen, 1 på Solvalla på lördag på Douglas Leaf. Han debuterar i monté och det blir första gången jag rider han, en riktigt fin häst det där så det ska bli kul! På söndag drar jag ner till Kalmar igen, jag verkar gilla Kalmar ;) Nej det är faktiskt inte banan jag gillar utan hästen jag ska rida, vill ni gissa vilken? 1:a, 2:a, 3:e ni hade rätt det är Lolita! Så kommer bli super kul, dessutom så ska Natalie dit så får träffa min älsklings tjockis kusin, alltid lika mysigt! ♥ Vi möter varandra i loppet så kusin vs kusin.. 
 
Nu måste jag ta tag i läxorna. På. Riktigt. Ska försöka uppdatera er mer lite då och då. 
Får bli en fin fin bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0