The bitch is back

och redo att leverera ett inlägg eller något.. 
 
Idag har jag varit i skolan vilket gick bra och sen åkte jag till stallet och fixade det och skrittade Ullis i ca 60 minuter, min bebis! ♥
 
Igår var det licens och därför hann jag inte blogga, licensmåndagar är alltid väldigt, väldigt stressiga. Gick bra iallafall, jag körde Ullis och Xylene, men det var väldigt kladdigt och äckligt. Idag vaknade jag också med en härlig träningsverk i armarna, då vet man att man lever ;)
 
Nu kommer ni tycka att min skola är efterbliven men det är precis vad den är för jag har skolfoto imorgon, kanske lägger upp dagens outfit bara därför imorgon men tror inte att det blir så om jag känner mig själv ;) 
 
Hur som helst så ska jag ta tag i mina läxor nu, har redovisning i biologi imorgon </3 
- Visst är min prinsessa söt i sin nya grimma? Även om den är rosa och täcket rött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0