Tjalala Blabalabla

¡Hola!
 
Har duschat, tagit fram kläder och allt till imorgon så nu kan jag chilla resten av kvällen eller egentligen måste jag plugga men orkar inte, tar det imorgon lixom ;) Funderar starkt på att ta kladdkaka, den vart så nära intill perfekt en kladdkaka kan bli! 
 
Imorgon är det fredag som har sagt, så skönt med helg så jag dör lite!! 
Ingen sovmorgon för mig dock, ska vara inne på valla runt 10-11 på lördag och innan det ska jag ta moppen ut till stallet och göra lite saker och på söndag åker vi från morfar till Kalmar klockan 4! Ja, på morgonen! Fuck i helvetet jag kommer att dö!! Men resan hem skulle bli vääldigt enkelt om det vart en seger ;) Haha nej är alltid nöjd med Lolita efter loppen!
 
Men kort och gott orkar jag inte med er nu så vi hörs imorgon eller något..
Haha en mongo bild får avsluta den här dagen på bloggen från min sida!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0