Torsdag

Yää imorgon är det fredag, så skönt med helg även om jag kommer att spendera min tid i en bil och på två travbanor. Är riktigt taggad nu till loppen på lördag och söndag, ska bli så kul att rida Douglas och som jag har skrivit så är Lolita min montéprinsessa!
 
Skolan gick bra idag, 8:orna började redovisa musiken så jag ska göra det nästa vecka. Idrotten gick bra vi hade fys men jag var väll inte super duktig och kämpade jätte hårt när Emil inte tittade.. 
 
Har bakat kladdkaka idag också och tågen hem hade strömavbrott så vi fick ta ersättningsbuss och var hemma 4 istället för 3 och nu ska jag åka till min prinsessa Ullis så vi får höras! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0