Borta bra men hemma bäst

Nu är jag på väg hem från Småland. 
Man brukar säga "borta bra men hemma bäst" men om jag inte har varit borta nu utan varit i mitt andra hem vilket är bäst då? Det kan man fråga sig ja..
 
Jag har haft en helt underbar tid här nere med mina små tjejer, vi har gjort allt och inget i stort sett. Igår träffade jag Jessica för dom kom på fest hos Sandra och Olof. Sen vid 10 kom Klas förbi och 11-12 ungefär var Danne där, haha! Man känner sig som en kändis när folk samlas kring deras hur för att se mig! Skämt å sido. 
 
Hur som helst så red jag lopp igår på en väldigt fin och pigg Lolita Dar! Shit vilken häst, jag är helt förälskad i henne! Vi var 2:a på 2.00,4 på ett väldigt blött och kladdigt Vaggeryd. Är så otroligt tacksam att Anne låter mig rida den hästen så ni kan inte ens ana det. Jag är förälskad i henne helt enkelt som sagt ;)
 
Nu sitter jag på bussen på väg hem som ni vet. Det finns gratis internet och eluttag vilket är mycket, mycket, mycket uppskattat! En nackdel är att det fanns bara ett ledigt säte kvar så att man får sitta själv nästan längst bak och varje gång någon öppnar toadörren så luktar det skit, inte en chans att jag går in där! Håller på att dö bara någon får upp den 2 mm. 
 
Juste skulle ha träffat Danne idag men jag och Sandra drog in till Jönköping tidigare och gick på Charlies och Hööks. Charlies hade flyttrea så det har varit kaos i helgen men jag tyckte inte att det var speciellt billigt på deras utförsäljning och då kan  man bara tänka sig dom tidigare priserna. Jag köpte iallafall en rosa grimma med rosa ludd och små hästar på till Ullis för 50 spänn, den var så söt och på min lilla prinsessa kan det inte bli annt en vackert! Hon ska få inviga den imorgon på licensen så jag hoppas att Ulrika kommer in och kan se hur fint det kommer att vara ;)
 
Det här vart långt men innan jag avslutar så tänkte jag bara säga att jag är taggad till licensen för vi har ju haft uppehåll på 2 veckor. Jag tror inte att någon egentligen bryr sig men nu fick jag det sagt iallafall.
En gammal bild på en fin hezt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0