Levnadstecken

Kanske dags att ge er ett levnadstecken även om jag känner mig mer död än levande just nu.

I helgen var teckningen = 0 men jag hade det mysigt med Cornelia och Josefine. Tävlingen igår gick dåligt. Fröken Z ville inte så vi var 4:a på 43 och hon fick 10 dagars startförbud och jag fick en skarp varning för drivning.. Riktig jävla piss roligt var det.. Resan hem var inte alls tung och min besvikelse var inte alls stor och jag fällde inte en ända tår pågrund av gamla kärringar och allt annat piss så det var ju härligt!.. Josse däremot kom 5:à i båda sina lopp och hon och Nadja var super duktiga! <3

Just nu är jag på väg hem från Mantorp med ullis. Ullis var näst sist på 17,3 men hon gjorde ett bra lopp! Dom öppnade första 5 på 15 och varvet på 16 och hon hängde med vilket hon aldrig gjort förr så en stor utveckling på henne!

Imorgon ska jag ta bussen ner till Vrigstad, den går 8.05 men pappa ska lämna en sak på jobbet senast 6 så vi måste åka halv 6 hemifrån och sen ska jag va 1 timme på stationen så känner jag mig död nu så är det ingenting mot hur det kommer vara imorgon. Kommer hem och kommer i säng runt 3 om jag får tippa, mysigt!!

Vi lär höras imorgon, när jag kommer ner till Vrigstad och min dator så ska ni få ett inlägg om igår och en händelse som inte var allt för rolig.. Aja puss på er // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0