SMÅÅÅLAND på FREDAG

På fredag tänkte jag dra ner till mitt kära hemland tänkte jag skriva nej men SMÅLAND. 
Kommer att bo hos familjen Karlsson hela helgen och det kommer bli kul! Har saknat mina småsystrar väldigt mycket så det kommer ju bli awesome att träffa dom serru! ;) 
 
På söndag ska jag även köra lopp med Zurfa och Josefine med Nadja. Lopp 2 för mig och lopp 10 och 14 för henne. Heldag på Östanåkra med andra ord.. ;) Ni kommer få uppdatering hela den dagen om det finns teckning där ute, haha kan inte lova er det. 
 
Aja från framtiden till dåtiden. Idag körde jag Ullis som var kanonfin, ganska lugn och det var skönt för mina stackar armar. Nu ska jag sitta vid datan tills det blir sängen. Trodde det skulle ta långt tid med matten men det gick på 5 minuter så har en lugn kväll ju ;) Och påminn mig inte om moppekortet för det har du, du, du, du och jag förträngt.
 
Puss och hej leverpastej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0