börjat med träningen igen! :)

Nämen hallå där!
 
Jag har haft en väldigt bra helg kan man väl säga, kanske lite konstig men blev bra till slut. :) Men iallafall någon gång i veckan typ så sa min kompis Ellen att det var rodeo på lördag. (Alltså igår) Aa och hon sa att den började 12 på dagen så dom i stallet skyndade sig och fixa klart medans jag och en som heter Maria var på gymmet. Aja iallafall när vi väl kom till rodeon så betalade vi platser vart vi skulle sitta och sen så när vi kommer in så frågade vi vart rodeon är och då säger dom att den börjar inte förren halv 6 och ja vi ville inte gå på någon jäkla marknad i typ 5 timmar så vi åkte hem, jag och Maria drog en sväng till målet gick där och handlade lite och sen när jag var inne på en affär så skulle jag testa kläder, då ringer pappa och säger att Ellen och några till skulle åka till rodeon och att jag skulle ringa Ellen. Jag ringer henne och det går inte att ringa, ringer upp pappa igen och han springer till Ellen och då säger hon att dom kommer om 10 min till målet och hämtar mig (Maria ville gå liten stund till på målet) och jag skyndar mig att ställer mig i kön. Kön var inte direkt kort...Men ja när jag väl hade betalat så typ springer jag och Maria ut och Ellen och några till kommer, ah och när jag sitter i bilen säger Ellen att hon har ringt mig som en galning och jag hade inte fått något missat samtal från henne...Ja och när vi väl var där så var det skojigt! :)
Idag så när jag vaknade så kollade jag på lite trav och sen gick jag och Maria ungefär 3 km sen körde vi lite crosstrainer och sen gick vi hem igen, duschade av mig snabbt. Efter det så drog jag och några till ner till stranden vi kom dit ungefär halv 12 var där till halv 5-5. Så jag kan väl ändå inte klaga på den här helgen? :) 
 
Nästa helg så kanske jag och några kompisar ska åka till Orlando och bada med delfiner och åka karuseller :) Sen helgen efter det så fyller Kevin år och jag och några andra ska åka till Miami och gå på JUSTIN BIEBER konserten!!!! :D Och sen typ några dagar efter det så kanske åker jag hem till Sverige!! :D Dom här veckorna kommer gå snabbt, eller jag hoppas på det! :)<3
Några bilder från rodeon :)
En bild får gymmet, en bild på mig från stranden och en bild på mig som jag tog typ nyss ;)
 
Ska gå och äta nu men bloggar imorgon om jag hinner! :) (Y) Tack och hej// Natha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0