Det var det här med rubrik ja

Kom precis ut från duschen efter att ha gjort klart allt som skulle göras idag. Är sjukt trött så finns en risk för att jag däckar snart ;)

Ullis var superfin som vanligt men väldigt pigg. Jag sket i att stoppa i tussar idag och det fick jag ångra när vi kom ner på banan. Det låg massa slask på banan som stänkte upp på benen och vagnen på henne så hon vart tok pigg ;) Någon är sugen på att få komma ut och tävla så det är tur att vi ska göra det snart! :)

Zurfa har fått nya skor förresten, då vart hon nöjd ;) Har packat ner alla hennes grejer nu, känns som att packa ihop en del av mig själv.. Skickade med jul outfiten för det finns nog ingen häst som är lika söt som hon i den och dessutom skulle ullis aldrig stå ut med bjällran ;)

Nu ska jag iaf bädda ner mig. Imorgon har jag en stund hemma innan vi åker iväg, då ska jag bara ha egentid och förbereda det sista för mig själv så att jag klarar av att lämna henne..

Vi får höras någon annan gång.

Puss // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0