Förvirrad

Insåg precis att jag skrev tisdag på gårdagens rubrik och verkligen trodde att det var det, förvirrad tjej.

Ska snart bege mig ut till stallet, bästa Monica hämtar mig vid bussen och sen hämtar mamma mig efter jobbet. Ullis ska gå långsamt och Zurfa får jag se vad jag hittar på med. Stallet ska också fixas. Efter stallet måste jag packa och smörja alla Zurfas grejer och fixa så att allt är klart för imorgon, då åker hon..

Måste även plugga ikväll och där emellan ska jag försöka komma ihåg att andas också ;) Känns bra att debuten är spikad för nu har jag något kul att se fram emot i allt det trista.

Måste börja klä på mig nu och bege mig mot tåget.

Puss // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0