Fredag

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag fortfarande inte är helt 100 men jag är mycket, mycket bättre så på måndag blir det skola och imorgon ska jag faktiskt bege mig in till stan för att prova balklänningar, äta middag och gå på bio med mina kompisar men innan det blir det stallet. Det ska bli supermysigt och jag måste komma iväg och tänka på annat.. Jag fick ett besked idag som jag inte tänker skriva ut här än men jag kan bara säga att tårarna rinner konstant. Jag har en tuff period framför mig nu men anledningen till att jag gör som jag gör är för att jag vet att det är det rätta även om det känns som.. Hmm kan inte sätta ord på känslan jag har.. Vet bara att det gör ont.. 
 
Aja ni får veta mer om det en annan gång nu ska jag avsluta det här innan min dator behöver lämnas in på lagning pågrund av vattenskada från mina tårar..
 
 
Puss // Moa
 
Mina flickor, ni är det finaste jag har!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0