Godnatt

Nu ska jag sova efter en dag med känslomässigt kaos.

Hoppade tibble idag och åkte först till ullis och sen var jag bara hemma. Mina gudföräldrar kom då som dom flesta nog märkte. När jag var hemma själv idag efter skolan fick jag något jävla sammanbrott över min lilla skit så jag vart tvungen att hålla på med något för att kunna fungera som en normal människa vilket resulterade i att jag städade typ hela huset..

Att komma ut till stallet vart också lite jobbigt men sen när Magnus och Leyla kom så fick jag återigen tänka på annat och nu slutar dagen bra, jag känner mig faktiskt glad. Har dessutom smsat med norrlänningarna i mitt liv ;) Haha näe men det var ju topnoch ;)

Nu ska jag sova så hörs vi!
Puss // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0