Godnatt

Känns som att jag har blivit överkörd av en lastbil.. Jag orkar inte vara sjuk längre!! Saknar mina hästar men det är tur att mamma tar hand om dom nu.

Hela dagen idag har jag legat i soffan och kollat på tv. Har aldrig tid att kolla på tv och det är nästan tur för det är mestadels bara massa skit.. Har tagit mig till nivå 35 på candy crash btw, lyckats med något bra iaf..

Imorgon är det V7 men jag kan inte följa med vilket suger.. Kommer sitta framför TV4 sport från 2 imorgon och följa allt iaf. Dock inte samma sak som att vara på plats! I avdelning 6 måste ni jobba fram nr 10! Det är Nisse det ;) Om inte ni gör det så kommer jag att göra det iaf.

Aja nu ska jag sova om min kropp tillåter det.. Puss och godnatt // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0