Kanske dags att blogga?

Gjorde inte det igår och ska försöka göra det varje dag även om jag är nästan helt säker på att jag inte kommer klara av att hålla det till sommaren.. 
 
Jag är fortfarande sjuk och jag har mitt första NP idag i svenska :/ Men det är i grupp så jag får byta till någon annan grupp som har senare i veckan! Orkar verkligen inte vara sjuk längre, har haft feber varje dag sen i torsdags :/
 
Mådde inte bra igår heller så mamma fick köra Ullis igår medan jag var hemma och då är det illa! Hon tyckte att hon var superfin iaf :)
 
Har börjat kollat på Pretty Litte Liars nu när jag är sjuk, kan vara den bästa serien någonsin! Så idag ska jag kolla på det som vanligt och plugga lite. Lovade mig själv att göra klart förra veckans mattesidor i helgen men det sprack.. Bättre att göra klart dom på måndagen iaf eller som förra terminen när jag vart klar 2 veckor senare ;) 
 
Aja nu ska jag kolla på balklänningar.
CYA / Moa
  
Gammal men bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0