Lördag 00.32

Nu ska jag lägga mig ner i min nybäddade säng med mina nyfixade ben, älskar den känslan!
Jag har haft en jättebra dag idag och det har varit så kul att kunna skratta, prata om balen och allt vad som har kommit ut ur min mun idag och sluppit tänka. Men nu är vi tillbaka i vardags rutinerna igen och tankarna har redan hunnit ifatt mig även om allt känns liite lättare. 
 
Idag, eller kanske just nu vet jag att allas våran älskling Natalie är på Justin Bieber konsert i Miami med Klara, Emma och Mikaela. Jag är sååå avundsjuk, vill också se min man idag ;) Men om 86 dagar är det min och Idas tur, längtar så mycket! :D
 
Idag händer det mycket, Natalies storebror som även är min kusin fyller 18 bast idag. Stort grattis! :D Om 96 dagar fyller jag också år så då äre fest igen ;)
 
Men det här inlägget kommer jag nu att avsluta på ett sorgligt sätt för jag kan numera säga att Zurfas status har gått från "till salu" till "såld" nu. Fick beskedet igår och även om jag vet att det är rätt familj som ska ta över henne och att mitt beslut är det rätta så gör det ändå ont. Jag vill inte skriva så mycket mer än så om det men nu vet ni.. Min lilla ögonsten! ♥ Tårarna rinner och jag har hållt allt med hennes försäljning utanför bloggen för att ni inte har med det att göra och jag kommer mestadels fortsätta med det. 
 
Nu ska jag iaf sova, är en dag imorgon också ju.. 
Vi får höras, Puss Moa
 

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi ja du har verkligen helt rätt moa! :)

2013-01-27 @ 21:51:08
URL: http://www.amandalingefeldt.blogg.se
Postat av: amanda

har du hittat någon klänning då ? :)

2013-01-27 @ 21:51:25
URL: http://www.amandalingefeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0