Onsdag

Hej!
Just nu sitter jag inne på mitt rum och gosar i min onepice. Har varit i stallet och fixat det, duschat osv och nu försöker jag motivera mig till att ta tag i mitt så kallade liv.
 
Idag har varit en bra dag. Är nästan helt säker på mitt gymnasieval nu, jag har varit med mina kompisar och har dessutom fått två stycken nya sponsorer + att ett företag även är intresserade av att vara med! Så kul att företag vill gå in och sponsra lilla mig. :)
 
Det känns som att 2013 kommer bli det bästa året hittills. Först allt kul nu sista terminen i 9:an sen sommaren med alla kompisar och sen börjar jag på gymnasium. Får träffa massa nya kompisar och idag känns allt ruggigt bra! Får dessutom tävla storhäst nu, har längtat efter det sen jag var 8 bast och nu helt plötsligt står jag här med min licens och mitt alldeles egna varmblod! När jag tänker på allt jag har i mitt liv så inser jag hur bra jag har det men ibland så känns allt skit och jag orkar ingenting. Tror att alla känner igen sig i det ;)
 
På fredag ville Felicia att jag skulle komma till henne men det går inte för på lördagmorgon ska jag in till Valla med Ullis, ett snabbjobb är tanken att i ska få avklarat. Ska eventuellt va hos henne lördag-söndag men får se hur det blir med det :)
 
Tänkte vara lite klychig och skriva "ta vara på livet och ha kul. YOLO!"Men det lät alldeles för bra för att komma från mig. 
 
Men nu ropar mamma att vi måste ta kort med dressen så vi hörs någon annan gång vilket troligtvis blir imorgon. Apropå imorgon så har jag idrott då, har inte längtat efter det på lovet men ibland är livet hårt och orättvist ;)
 
Puss, Moa
 
Kändes som att en bild från vårt vackra luciatåg passade in till det här inlägget.. Eller så har jag bildbrist, jag vet faktiskt inte vilket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0