Stallet nästa

ChaCha bitches!
Just nu ligger jag i min säng och spelar Candy Crush och Flow och laddar upp mig inför stallet. Ska dit någon gång inom 5 minuter så ni får bara en snabb men väldigt uppskattad uppdatering. 
 
Idag var jag i skolan. Hade lite svenska, lite engelska, lite spanska osv. Lika tråkigt att läsa om som att utföra det..
 
Idag går allt bra. Har fått klart dress och hjälm så det är på lackning och uppsyning, såå glad! Har dessutom inte huvudverk idag om man inte bortser från lite vid sista passet men tror mest att jag bara inte orkade plugga, styggt av mig! 
 
Men vi hörs ikväll eller imorgon om jag inte fryser ihjäl, risken finns så mitt tips till alla er om befinner sig i Sverige är att hålla er inne! 
 
Men nu ska jag dra vidare så sagt så istället för ett vanligt enkelt "hejdå" så gör vi som alla dom andra storbloggarna:
Ha en jättebra måndag nu alla läsare för det ska jag ha! Ta vara på dig och alla du älskar i din omgivning!
XOXO MOA ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0