Torsdag

¡Hola amigos!
Sitter här och hostar fram meningar mer eller mindre. Idag har jag kollat på Flicka 3, sjukt bra film! Sen har jag spelat Candy Crush, klarade nivå 29 på ett obegripligt sätt, kollade även lite på TV och diskade. Kände mig tvingad att diskad för tycker synd om mamma och pappa som ska göra det när dom kommer hem. Dom ska ju både laga mat och mamma måste ta stallet själv också eftersom att jag mår piss. Grejen är det att när vi diskar hemma så är det inte bara att kasta in i diskmaskinen så är det klart för vi har ingen och måste därför handdiska. Man gör en hjälteinsats varje gång när man diskar hemma hos mig så vill ni göra något bra för världen är det bara att komma hem till mig.. 
 
Är sjukt snurrig i huvudet och vill bara sova men hostan kväver mig och jag känner mig stressad men vet inte varför.. Tror inte att det blir någon skola för mig imorgon..
 
Inte nog med att jag är sjuk så har jag även bildbrist och vet inte riktigt hur jag ska avsluta det här inlägget.. Livet är så tufft ibland ;) Men vi hörs en annan gång.
 
Ciao, Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0