1 månad idag(y'

Det har redan gått en månad med bästa! Idag har jag bara chillat jag har inte varit i stallet eller något bara vart på hotellet;) Jag kan ju iallafall säga en sak det är nervöst tills imorgon då mitt russ(lexius) startar i jubeliumspokalen och jag är inte där:-/ men ja jag får väl åka på trav här i USA imorgon;) Jag längtar hem till Sverige men endå inte... Varför jag längtar hem det är för att då får jag träffa min stjärna och sen får jag träffa världens bästa kille<3 och sen mina kompisar! ;) varför jag inte vill hem är för att det är varmt här kallt hemma och sen skolan och alla jä**a läxor:-/ men ja nu säger jag väl god natt är as trött fast klockan bara är 9 men jag ska väl titta på en film också ;) // Natalie(bjuder på denna bild tycker den är fin;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0