Mooot Sverige !!

Haha moa vad söt du var/är på din lilla/stora moppe! iallafall just nu sitter jag på newarks flygplats och väntar på planet som ska gå 18,25 (0,25 svensktid) då det bär av mot sverige!!:D imorgon då jag kommer hem kommer jag gå ut till danielle och mysa med henne jätte länge! Saknar henne sååå mycket<33 på fredag ska jag gå i skolan sen dra till Sundsvall och vara där hela Helgen! Sen på söndag så ska vi åka hem någon gång så att vi hinner komma till första ponnyloppet iallafall (Solvalla/Stockholm) och då ska Linus köra sin häst och träffa mig såklart:-P nu blev det iallafall lite långt inlägg men ja jag vet inte vad jag ska skriva mer:-P men hare riktigt gött nu alla!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0