Onsdag

Det här är ett livstecken från mig (Moa) till er!
- Idag har jag varit död på bloggen och ni vet varför men jag berättar lite ändå. Först stallet, sen hem och duscha för att åka till skolan, as grymt att träffa brudarna igen men allt annat?! Vi har fått bestämda platser, vad är det för jävla påhitt? Fick dessutom inte min dator vilket på förhand var ganska givet men ändå! Åkte iallafall direkt ner till travet sen och jobbade lite, eller ganska mycket faktiskt! Hängde med Ida hela kvällen och sen va vi med Felicia på slutet, två grymma tjejer! Jag var med i fackeltåget under jubileumspokalen vilket var roligt om man tar bort den delen då jag hade panik över elden som jag trodde det skulle hända något dåligt med.
- För övrigt så var loppen jag såg fina, banan var på topp idag och jag hoppas att den fortsätter med det tills på lördag för jag ska tävla Zurfa då, spår 2 och 20 m tillägg, 4 hästar i loppet och dom 2 bakom mig har 40 respektive 80 m på mig i ett 1640 m lopp.
- Men nu måste jag sova för ska ju till skolan imorgon, skjut mig 🔫!
-.... Fråga inte mig om varför jag inte har någon bild för det är blogg.se som orsakar denna naturkatastrof!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0