poooolllleeeeen idaaahhhhh!!

tjaaa!
 
Idag har jag snackat med några polare sen har jag sovit och sovvit... och ja sen har jag varit och badat i poolen med pappa :) han vet inte hur man gör bomben haha han kör magplask haha.. Nu snart tror jag att vi ska å till poolen igen för då hänger min bror med :) och ja sen ikväll så ska vi åka till ett par kompisar och käka lite och bara ha trevligt ;) Imorgon så ska vi åka på tivoli vi skulle åka dit igår men det blev att vi skjuter upp det tills imorgon :) Ja och sen vet jag inte så mycket mer vad jag ska göra imorgon... jo om jag hinner så ska jag träna min hund i agillity! :) uppdaterar mer sen tror jag puss o hej// N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0