Resultat Romme 10/7-12

Idag var hon bra.. Riktigt bra till och med! Och får man berömma sig själv? Hmm, min och Natalies blogg våra regler, right? ;)
Men till loppet, Zurfa gick i väg bra från start och tog ledningen höll den i 900 m innan Imponera kom, svarade henne i 100-150 m innan Imponera tog över ledningen och jag tog över andra platsen. In på upploppet kom Angel och Ramona i en satans fart så Zurfa svarade men hon hade lite små svårt att stå emot så vi slutade på en 4:e plats på nya voltrekordet 2.25,0. Och vad gjorde jag bra idag då? Jo, jag körde bra om jag får säga det själv. Så en guldstjärna till mig och en ännu större guldstjärna till älskade Zurfa! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0