Solvalla idag(y)

Idag ska jag som sagt till Solvalla och träffa älskling och massor av kompisar!:D jag hade tänkt att köra tjejen idag men nej det regnar så hon får gå på bandet:) Onödigt att jag ställde klockan:P men ja jag är vaken!;) jag tror min lilla tjej har saknat mig för igår så hämta jag henne i hagen och kom springandes med öronen framåt ! Så söt<3 hon trodde säkert att hon skulle få träna(hon älskar och bli tränad) och sen då borsta jag henne och fixa henne lite och då slicka hon sig runt munnen och på mig(hon brukar inte göra det) och sen la hon sitt huvud på mig och ville bara gosa och pussas! Hon var jätte glad så det är jätte roligt att vara tillbaka i stallet efter typ en månad:D min älskade lilla tjej<33:*///Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0