Sundsvall open trot

Ni travintresserade vet kanske att jag ska köra Zurfa i open trot på lördag men om inte så vet ni det nu.

På fredag när vi kommer upp till Sundsvall så kommer Matilda och Kim möta mig i Matildas stall och lasta av Ullis (Zurfa kommer med Ida under dagen så kommer även möta upp dom där efter att deras häst Rädisan har startat) sen åker jag, Matilda och Kim hem till Matilda och chillar och lite sånt. Lördagen tävlar jag Zurfa och anledningen till att ullis hänger med upp är för att Kim ska köra henne i ett lopp och Matilda ska köra giganten i open trot fast för russ!! Sen åker vi hem till Matilda igen och hittar på massa bus ;) och på söndagen åker jag, mamma och ullis hem igen! Det här kommer att bli en grym helg och jag är sjukt taggad! Puss, Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0