¡¡The pink bitch is back!!

Senaste tiden har jag varit lite lagom inaktiv på det här stället och vad har jag hittat på då som har tagit upp all min tid?
Kan börja med att jag har tränat Ullis, varit iväg och tävlat med Ullis. Hon har inte vunnit något men hon har gått bra! Varit i skolan, träffat kompisar, haft disko för miniorerna för att få ihop pengar till klassresan, varit på kryssning, shoppat, kollat på Breaking Dawn del 2 som förövrigt är någon av dom bästa filmerna någonsin, varit på Breeders Crown osv. Listan är lång.
 
Just nu är jag sjuk, feber och grejer.. Inte så himla kul! Har varit hemma från skolan igår och idag och stannar hemma imorgon också vilket innebär att jag lär uppdatera här om inte jag blir mördad, snubblar och dör eller inte orkar helt enkelt. Den som lever får se. 
 
På måndag skriver jag provet för licensen, hoppas jag klarar de det känns så och gör jag det får jag ut och glänsa med min super star om 1 månad!! Apropå på prov och grejer så har jag klarat moppekortet, på andra försöket så satt det. Hejja mig! 
 
Fortsätter jag skriva nu så kommer det bli oändligt långt, har en del att ta igen trots allt så vi avslutar nu och hörs en annan dag!
 
Den här bilden är från i måndags när vi var inne på Solvalla, i detta svennebanan land får man väll inte tycka att man är bra? Men det skiter jag i och gör det ändå, kolla så söta vi var. Prinsessan och jag! Jag älskar henne otroligt mycket för tillsammans är vi så jävla bra!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0