Det var det här med rubrik

Usch jag hatar rubriker nästan lika mycket som vintern.
 
Idag har jag iallafall varit väldigt duktig, jag hade SO provet och det kändes väldigt bra visserligen var det bara ett E-prov men ändå, that feeling ♥ Jag översatasade så kände mig lite som gud! Efter skolan så tog mamma Ullis idag igen för att jag skulle plugga, jag älskar dig mamma utan dig hade livet inte fungerat och utan dig hade jag inte kunnat födas över huvudtaget! Jag drog hem till Katta och pluggade och min slav var underbar och bakade kladdkaka till oss med blåbär och jordgubbar, den vart rosa och sjukt god! Alla personer runt omkring mig är bättre än godis och mitt liv är en rosa glitter bubbla. Näe förresten, riktigt så bra var det inte..
 
Känns att det börjar bli vinter nu för det är mörkt många timmar om dygnet och jag har vinterjackan på mig, tragiskt jag vet men that's life! Hur som helst så ska jag sätta mig i soffan nu och dö lite, imorgon är det idrott och jag är sjukt över taggad. Lurad. Men vi hörs imorgon!
Kladdkakan ♥ Hiss till blogg.se som har gjort så att man kan ladda upp sina bilder från insta direkt hit och en stor hiss till alla er som går in och följer mig på insta nuuu! moathorngren var det ja :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0