Onsdag

Idag hade vi skolfoto, jag vart jättefin! Eller? Det får vi se om några dagar när bilden läggs ut på hemsidan..
Idag gick skolan bra men jag är förvirrad och vet inte vad jag vill, mina känslor är kaos när det gäller något..

Ikväll ska jag in till Valla, Ulrika har häst i lopp 9 (?) och Nisse i stallet ska starta i lopp 4 och jag ska göra en rundvandring som man måste göra innan licensen. 
 
Något jag inte har berättat för er är att jag ska till Kalmar på lördag och rida monté SM på en riktig snygging, Lolita såklart! Jag har skrivit det förut men jag kan skriva det igen JAG ÄLSKAR DEN HÄSTEN! 
 
Men vi får höras senare eller imorgon för nu ska jag åka och ta in Ullis! :D

Kommentarer
Postat av: marinaginman.se

Lycka till då på lördag! =) tyvärr är sherdil struken då han är halt =(

2012-10-03 @ 20:56:07
URL: http://marinaginman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0