SM baby!!

Sitter i bilen på väg mot Melander och sen drar vi mot SM där ifrån!! Är så sjukt taggad och glad att jag ska rida den här lilla monte prinsessan <3

Självklart kommer resultat senare!
Jag är nervös som få men jag hade en underbar kväll igår med väldigt bra personer, först bio med Csaba, katta och Mimmi och efter det åkte vi till kragsta och mötte Cornelia och Ida när vi väntade på kårstatåget. Jag har dom bästa vännerna man kan ha, love you guys! Apropå bion så kollade vi på Ted, hahaha så jävla bra och rekommenderas starkt! När Ted dog började jag och katta att as garva medan alla andra satt tysta och katta kläckte ur sig den smarta kommentaren: jag tror inte att det är nu man ska skratta.. Hur som helst så var Ted en film som passar min humor utomordentligt och nu vet ni att Ted kommer att dö i filmen..

Men förutom SM och bio så kan jag säga att jag mer eller mindre har fallit för killen jag aldrig trodde att jag skulle snubbla på ens sen senast jag blogga ungefär.. Livet är bra lustigt ibland!

Men vi hörs // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0