1000 år sen....

Ja men precis de e la typ 1000 år sedan jag blogga... Har jag orkat? Nej har jag tänkt på det? Nej, har jag haft tid? Ja men då har jag inte tänkt på det här att blogg när jag haft tid har jag dock inte tänkt på det... Jaja whatever

Som sagt Moa gjorde ett inlägg att jag är i usa(Florida) och blablablaa,.. Ja hon säger sanning:) (tur för henne)
Saknar jag henne? Nej fan heller inte ett skit.. Vem vill lixom vara vid/med henne igentligen?
Nej skoja bara lite klart jag saknar min bästa kusin! :*

Jag har varit här i Florida sen den 18 december...troligtvis åker jag hem den 27 januari men vet inte än..

Den 26 januari ska jag åka till Miami och gå på Justin bieber konserten med Mikaela,klara och Emma!! :D så lycklig!!<3
Synd bara att den är den 26 för att Kevin fyller 18 år då men det där löser vi såklart!! :D<3

Saknar Sverige som bara den alla kompisar,släkt,pojkvän och hästar :( men får snart träffa dom! :D<3;*

Dock ska jag duscha och sedan käka mat men ja ska börja försöka blogga mycket!! :)

Puss/ natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0