Fullt upp

Har haft fullt upp idag, gick upp 9 och åt frukost. Efter det gick jag igenom alla Zurfas selunderlägg, förbyglar, täcken, grimmor osv. Vad som skulle tvättas och vad som redan var rent. När jag hade kollat igenom allt drog jag till stallet och fixade det och körde ett snabbjobb med ullis, hon var så fin idag så det är hur kul som helst! Jag var även en sväng på Hööks och köpte lite nödvändiga saker och efter det var jag en stund på Solvalla och selade ut Arne som startade. Han var 5:a och super duktig. Var även inne på L&L och valde ut en grej som jag ska köpa i vecka :) Efter det stack jag till stallet igen och fixade Ullis, gosade med Zurfa och kvällsfodrade och nu är jag hemma för första gången sen 10 i morse och funderar på om jag orkar plugga.. Tror att svaret är nej på den frågan. ;) Emellan allt det här så har jag även tvättat allt som ska tvättas till Zurfa. Måste ta fram alla hennes grejer nu och smörja dom, på tisdag ska allt vara klart för på onsdag åker hon. Tack gode Gud för att vi har halvdagar den här veckan, jag behöver det!

Vet inte hur jag kommer att klara mig närmsta tiden utan min älskade ponny.. Tur att jag har ullis iaf!

Det känns som att jag stressar sönder mig lite just nu så vi får höras en annan gång!

Puss // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0