Klagar litt

Jag har vänt på dygnet nu. Jag kan inte sova på nätterna för att det kommer en flodvåg med snor ur min näsa och ja det är exakt lika fräscht som det låter. Jag hostar så att jag har fått sexpack vilket dock inte är en nackdel men är lite jobbigt, måste dricka varannan minut eller vaknar med feber from hell.. Och är det inget av dessa allternativ som stör mig så drömmer jag mardrömmar som i natt. Att jag inte sover så bra på nätterna gör att jag sover länge på dagarna och inte kan somna i någorlunda tid på kvällarna för när jag skriver godnatt här tar det 1-2 timmar innan jag somnar. Ja mitt liv är ganska jobbigt just nu! Det tar på mig att bara vara inne och inte göra.. Någonting. Första dagen var det skönt att bara få vara men 4 dagar senare är det inte kul längre. Vart tvungen att få andas ordentligt idag så var utanför mitt hus fyra väggar för första gången sen i onsdags men det var svinkallt ute så jag fick njuta av den stunden i ca 2,5 min.
 
Imorgon är jag hemma från skolan igen, min hals och resten av allt det här som jag har drabbats av dödar mig mer eller mindre.. Jag pluggade inte ens idag så MÅSTE göra det imorgon. 
 
Som ni märker så är jag inte på topp but that´s okey cause I´m sick.. Och nu vart jag jävligt sugen på glass också. Fan. 
 
Känns som att jag borde sluta skriva en text om ingenting där jag bara surar. Får inte ut så mycket av det här förutom mer aggressioner mot allt typ. Så vi hörs för nu ska jag trösta mig själv med Pretty Little Liars för det är jag värd!
 
Jag saknar mina tjejer, mitt långa hår och börjar få panik över vad jag vill ha för skinnjacka till våren..
 
/ Moa - the happiest pony on the planet
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Älsklingen dåå!! kom hem till mig så får du glass <3

2013-01-23 @ 23:30:52
URL: http://mimsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0