Lördag

¡Hola amigos!
Just nu ligger jag hemma i min soffa under en värmefilt och har ont i hela kroppen. Jag ställde in att vara med mina vänner för kände att jag inte orkade på grund av ovanstående skäl.
 
Idag har jag varit i stallet, duschat, lagat mat med mami, ätit mat och legat där jag ligger nu som en död fisk. I stallet körde jag Ullis, herregud vad fin hon är just nu! Körde även 1-åringen som för den delen är nybliven 2-åring och vart sparkad av en utav hästarna i stallet när vi skulle ta in dom och därav verken i kroppen. Jag bröt iaf inget så jag antar att allt är lugnt. Mami och jag hade 7 hästar att ta hand om idag och det rullade på.
 
Kvällen kommer fortsätta med att ligga där jag ligger nu med en godisskål, kolla på film och sova. Är förbannat trött nu och har varit det den här vecka men det bevisar väll bara att alla inte kan vara på topp jämt, inte ens den bästa ;)
 
Imorgon har jag planer på att dra in till Valla. Felicia rider lopp, Ulrika har starthäst och även Sofia och Tom i stallet. Det blir skoj men vi hörs mer imorgon, planerna kan alltid ändras.
 
Puss, Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0