Tisdag

Tjäna!
Kom hem från skolan för en kvart sen så har precis tagit fram chipsskålen och stoppat in en Billyspizza i mikron, känner att jag var värd lite kvalite idag! 
 
Snön vräker ner här i Vallentuna men jag ska trots det ut till stallet och köra och fixa. Ikväll är det "Så blev vi svenska hollywoodfruar", får inte missas! Är på topp idag så njuter av det så länge det varar. 
 
Men nu har jag inget mer att skriva och har lite svårt att sitta still (?) så vi får höras en annan gång och när det gäller mig vet man aldrig när det blir.
 
Puss // Mr Cool aka Moa
 
Hahaha kände att den här bilden gjorde tisdagen ytterrligare lite bättre! Saknar dock Ebba! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0