Torsdag

Jag kom nyss hem från skolan och har bara hunnit kastat upp håret i en toffs på huvudet. Det ser ut som att en palm har bosatt sig där typ. Skolan gick ganska fort idag vi spelade in vår Romeo och Julia grej och nu ska jag göra iordning lite mellis och sedan hoppa i min Onepice och börja städa mitt rum. Kanske inte det roligaste som finns att göra men ska sätta på Darins nya album "Exit" som kom ut igår och då lär det går som en dans på rosor ;) Ikväll ska jag till Tibble på öppethus men mellan det och städningen måste jag kolla Pretty Little Liars och andra serier som jag har missat i veckan. Har inte kollat på PLL sen i söndags (!) så nu har jag abstinens! Ni som inte kollar på det borde verkligen göra det, bästa serien! ♥
 
Mamma tar Ullis idag så att jag inte behöver stressa på Tibble och min lill älskling står just nu i en hästbuss på väg upp till Piteå och har gjort det ett tag. Nya familjen hämtar henne där och tar sedan med henne hem till Boden. Det kommer bli riktigt bra det här men som jag har skrivit 71636 gånger så gör det inte mindre ont för det. Grät hela vägen hem igår från stuteriet där hon övernattade, var riktigt jobbigt att lämna henne för min del men Zurfa var rätt nöjd för dom hade lagt in halm upp till knäna till henne + massa hö ;) Haha min lillskit är ständigt hungrig! Skrev ett inlägg igår när vi åkte fårn stuteriet btw men min mobil dog när jag tröck på publicera, bra tajming! Så fick publicera det på tåget idag istället ;)
 
Men nu ska jag ta tag i allt.
Puss / Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0