Grönan imorgon !!!!:D

Idag har jag kört en riktigt pigg och fin danielle !!! Hon är riktigt taggad nu tills på tisdag då hon börjar sparka lite lätt och nafsar och typ springer ut igenom stallet ;) hon blir också rädd för allt när man kör henne hahah;) men iallafall isf har jag varit på marknad som inte var så rolig men jaja…:) Imorgon blir det grönan med bäääästa kusiiiin moaaaaaa !!!!! Jag är så sjukt taaaasaggggaaaad :D <3 Det kommer bli mycke flumm och ja allt knas imorgon (om man nu känner Moa och mig så vet man aldrig vad som händer) xD men nu ska jag gå ut till stallet och fixa och mysa med min älskade plutt häst;)<3333 (bjuder nu på en till bild men denna blev inte så bra men på mig och danielle iallafall från igår;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0