It´s friday bitch!

Äntligen fredag, har längtat ihjäl mig efter den här dagen sen i tisdags trots att inget speciellt händer och att skolan har rullat på hyffsat bra.
 
I skolan gjorde jag inget speciellt, lite svenska, lite IUP, åt lite tacos, skrattade lite med mina vänner, tog mycket fula bilder så allt var typ precis som vanligt. Det som är kvar av min fredag lär inte bli så festligt men mysigt ändå. Ska till stallet och kanske jogga Ullis lite om inte så måste jag skotta skit efter det ska jag äta godis, kanske skypea lite, ta ännu fler mycket fula bilder osv.
 
Har egentligen inget speciellt att skriva, är dödstrött men jag ba kör på.
 
Imorgon ska jag inte träffa Felicia för en massa anledningar men mina andra vänner (ja jag har faktiskt en del även om man kanske inte tror det) ville hitta på något så kanske hamnar på en vild hemmafest i Kårsta eller en galen uppesittarkväll i Kullaberg, vem vet? 
 
Har snöat som fan i natt btw och det blåser som fan så om jag ville åka utomlands förut är det ingenting mot vad jag vill nu. Så om mormor, farfar, någon kompis eller någon annan trevig person mot alla odds skulle läsa det här och vilja åka iväg med mig så har jag redan packat väskan och är redo att dra.
 
Aja, nu orkar jag inte med det här mer så vill ni att jag ska blogga om något speciellt eller bara ge mig lite inspo kan ni kommentera, om inte kan ni skita i det och ha en bra fredag för det ska jag ha i min ensamhet precis som vanligt!
 
Puss i kram // MoAA
 
Kände att det behövdes en bild som inte hade något med det här att göra, lite wild and crazy lixom
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0