Mina rubriker suger

Woopa, idag har statestiken gått upp så tack alla söta läsare, kommer jag somna på topp idag! :D
Men innan jag somnar så funderar jag på att sätta på en film, hmm.. Har redan sett två stycken idag och vet faktiskt inte om jag orkar.. Får se hur det blir med den saken! 
 
Mami och papi gjorde pannkakor idag, så gott! Jag diskade innan dom kom hem och sen somnade jag på soffan så väckte mamma mig när middagen var klar och sa att jag kunde komma upp och äta om jag ville, går helt klart inte att vakna till något bättre! 
 
Har varit fett träningssugen hela dagen men kände att det inte var det bästa för mig att träna när jag mår så här. Dessutom vill jag inte dö pågrund av att jag blir kvävd av hosta när jag är ute och springer i Frösundas skogar, ingen kommer att kunna hitta mig och en massa vilda djur kommer att äta upp mig.. Nej tack! 
 
Förutom att jag har sovit, ätit, känt ett starkt behov av att träna och äta godis och kollat på film så har jag även smsat med en speciell person, han med stort H kanske.. Haha nej, nu leker jag bara.. Men på riktigt så har jag smsat med Matilda om saker som jag inte skriver om här ;) och med Ida, vart fett sugen på att hon skulle slagga här inatt men nej, jag är ju sjuk så då sket sig det. Kul. Verkligen. 
 
Imorgon är jag iaf hemma från skolan igen, blir nog samma aktiviteter som idag, absolut ingenting typ! Först ska jag ta sovmorgon iaf, det ska bli skönt! Och jag ska uppdatera här men om vad, det får vi se.. Har inte någon inspo för tillfället utan skriver bara det som dyker upp i mitt huvud.. En liten del av allt iaf.. ;) Men hursom så lär vi höras här..
 
HAJDÅ MA LOVERS! // Moa 
 
I brist på bilder.. Behöver verkligen ta nya modellbilder på både mig och hästarna, dock när jag är lite fräschare än nu ;).. Någon intresserad (Katta typ) på att ta en mysig dejt för tre med dig, mig och kamurran? Katta tog den här bilden på Zurfa för ett år sen, lilla skruttan hon är ganska läcker faktiskt.. Vi kanske ska satsa på dressyr nu när våra glänsar dagar inom travet är över?.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0