Vad ska man skriva här?

Då var det väll min tur att skriva första inlägget på den här bloggen. Natalie har ju presenterat mig så fint men jag kan väll lägga till lite. Just nu befinner jag mig ute på en ö, Nåttarö för att vara lite mer specifik, jag sommarjobbar där som en kiosktant och har varit här ute i 5 veckor men imorgon ska jag hem och roa mig lite. Mina två hästar har ju Natalie tagit upp lite grann, min shetlandsponny Zurfa som en som heter Ida tränar och sen mitt varmblod Ullis som startar på måndag @Rättvik, spår 5 för vår del (dock kör inte jag, lite för ung tyvärr men det är ju aldrig att hänga med som hästskötare när pärlan startar.) Det känns bra med spåret och allt men än är hon inte i mål ;) Nej, nu ska jag käka middag, makaroner och köttbullar serveras till mig idag. Vi hörs // Moa - Hon som är lite bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0