Lörrrrrdag med betoning på R

Idag åkte jag och mamma in till Arninge och köpte betfor, morötter, saltsten osv till hästarna. Sedan åkte vi vidare till stallet och jag sadlade min pärla och stack ut på banan. Tom och Sofia var ute med några så fick ligga i rygg några varv och då höll hon sig lugn men sedan när dom gick upp till stallet vart det lite att hålla i om man säger så så sista varvet var mina armar lite glada att det var över, speciellt eftersom att jag inte är helt pigg också ;)
 
I stallet rensade jag även bland mina saker så nu är det fiiint och mockade och allt. När jag kom hem kollade jag v75, käkade och pluggat matte och licens. Ganska tråkigt för er att läsa om..
 
En sak som jag inte har berättat för er om är att min älskling Zurfa har kommit hem igen, så äntligen bor min prinsessa här igen. Åhhh vad jag älskar den hästen, hon om någon är min andra halva! Sofias gudbarn var i stallet idag så dom fick ut och glänsa lite med henne och hon är verkligen världens snällaste.. och sötaste ;)
Jag är för gammal för henne nu för att tävla, hon är till salu men har även lite planer för framtiden om hon inte blir såld.. Får se hur det blir helt enkelt men just nu har hon en väl förtjänt vila efter den här säsongen, satan vad bra hon har varit!
 
Men nu ska jag fetta mig så cya / Moa
 
Dör så söt! bilden är ca 2 år gammal, älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

#tackartackar #jag #vet #jag #är #ju #med #;)

2012-11-24 @ 22:46:17
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0