Dagen

Idag har jag varit duktig på riktigt.

Först åkte jag ut till stallet och fixade det och gosade med min stjärna, sen städade jag hela mitt hästrum och sorterade alla täcken/huvudlag/selunderlägg/m.m och hängde och la det där de ska va också vidare, sen hjälpte jag mamma och pappa att diska och städa här hemma eftersom att jag är en snäll dotter ;) och som att inte det vore nog så gick jag ut och sprang skiten ur mig själv.. Konstigt att jag inte har hunnit med bloggen sen imorse!

Juste har även haft ansiktsmask och allt sånt där.. Jag var värd det ;) Så imorgon innan jag går till skolan ska jag måla naglarna med en fin (ROSA) färg som matchar mina kläder.. Måste ju va fin när jag ska hålla tal för klassen..

Och imorgon är det licens också yää!! Ska köra 2 st åt Ulrika för hon har 6 st med sig in :D Xenon (bebisen på bilden) och Biscuit (ett sött och snällt litet sto) <3 Sjukt taggad eftersom jag inte körde förra veckan!

Men nu ska jag sova så puss // Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0