Fotboll

ChaCha bitches!
 
Just nu är jag i Lindholmen hos Katta och vi ska snart dra till Vallentuna för att titta på Danis fotbollsmatch och efter matchen blir det KEBAB! <3 Grym dag idag med dom bästa! När jag kommer hem ska jag även dra ut till stallet. 
 
Idag hittade jag resultat och bilder från 07 med Zurfa, jag får nostalgi (vad det nu betyder..) Min sista shettisstart är troligtvis satt och det känns hemskt men samtidigt bra för jag är sjukt taggad på storhäst nu! Kommer ett inlägg om det efter sista shettisloppet, om allt från början till slut.. Har planerat det länge men som sagt så publicerar jag inte det innan sista starten. 
 
Ni lär få mobiluppladdning idag men jag ska nog inte lova något.
Puss på er, / Moa
 
Och ja.. Det går inte att ladda upp bilder. Det som alltid fungerar för mig.. Får väll gå till matchen med svansen mellan benen.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0